regn med solsken..

Regn men med lycka..



Att vakna på morgonkvisten
av att det regnar på riktigt va ju sådär.. (Jag har en app på mobilen med avkopplande ljud så ofta somnar och vaknar jag till regn och åska!).
Vi hoppade upp som ett par Zombies och begav oss iväg till pappa för att hämta Audin.
Vi hade bestämt oss för att röja ordentligt i båda bilarna o en förutsättning är ju att vi har båda bilarna hemma.
Som vanligt tror man ju att saker och ting ska gå snabbare än det i verkligheten gör så en bil är fortfarande i ett mindre bra skick..

Därefter kom Underbara Heléne och hon hade med sig kameran för att fota Hugge. Askul men synd att vädret gjorde att vi inte kunde vara utomhus.
Blev en lång och mysig fika. Tänk att vi alltid har så mycket att prata om.. Timmarna bara flyger iväg!

Nu ligger Hugo och är nakenfis. Apropå Nakenfis hände det en liten olycka igår.. Hugo dansade Naken (Utan blöja) till "Åh åh va det är skönt o va naken" igår kväll och innan Jag viste ordet av så hade han kissat ner mig, Mitt i dansen!! Otur är bara förnamnet!



Kommentarer
Postat av: anna

Nämen sötnos ! Fan va fin han är, helt sinnes sjukt och vilken fin kofta han har på sig! :)



Hahahahaha, ja diggar berättelsen om dansen hahaha!!

2011-05-16 @ 21:02:14
Postat av: Heléne

Tack för värmande kommentar, saknar Er redan vännen<3

Har fixat 12bilder redan, 12söta sådana (Ni är så fina ihop) så skicka Din mailadress så får Du dem. Adam tyckte grilla lät strålande, så snart ses vi igen!



Puss

2011-05-17 @ 01:06:56
Postat av: Heléne

Du skriver så att det rör runt och värmer mitt hjärta tårögdt, men på ett vackert sätt. Jag är så glad som får ha Dig som vän i mitt liv. Lova att Du vilar nu och kryar på Dig gumman, lova mig det.



2011-05-19 @ 02:07:32
Postat av: Heléne

Jag menar naturligtvis kommentaren jag fått inatt på inlägget♥

2011-05-19 @ 02:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0