For u, Anna!

SKÄRPNING för Annas skull!





Nu ska jag skärpa mig
, Minst ett inlägg om dagen (Ååh allt detta för din skull Anna!)..
Tappade lusten att skriva men finns dom som saknar oss, så för er skull ;) !

Det svåra är att VI har hundra bollar i luften här hemma och då blir datan inte något som prioriteras men ett par minuter kan jag nog ägna åt detta..

Såå här har ni en bild på Prinsen från när vi hade en heldagsutflykt med min mamma/Hugos mormor..

Nu blir det att krypa ner i sängen brevid lillkillen som redan sover sött. Robbin är ute och går en långpromenad och gör sig av med ilskan efter Hockeymatchen (Fniss! Jag förstår mig verkligen inte på det där med sport!)..
Imorgon bitti åker vi upp o hämtar andra bilen och ska städa ur och tvätta de båda och sen blir det Sälja av!
På eftermiddan har vi en dejt.. Ååh som jag längtat efter dig! Hoppas det är fint väder så vi kan picknicka!

Pusss!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Go Johanna, go johanna! Ett inlägg om dagen de gillas skarpt!

Vem har ni dejt med? :)

2011-05-16 @ 18:34:47
Postat av: Angelica

Yey! Äntligen :D

2011-05-16 @ 23:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0