nya snubbarna

Nya killar..



En kille i ny frisyr och en kille i nya Thaibox-shorts.. HUNKAR!
Hugo
fick testa sina shorts han fått av Micke & Janina idag (Med Body under), Ska slänga på dom med bar överkropp någon dag, Haha lilla knodden!
Robbin är förvörigt fortfarnade missnöjd med sitt nya hår, Jag däremot är tvärnöjd.
Jag drömde i natt (OVANLIGT NOG!) att han träffat en ny brutta. Jag mins däremot inte om han hade gamla eller nya frisyren på sig..

Jag undrar vart Robbin håller hus föresten? Inte hört nåt på ett gäng timmar men nu får han se till att komma hem snart.
Vi har ett par big brother avsnitt att se och det blir nog sura miner om jag tjuvstartar..

Tack för en trevlig dag Janina och Jessica (Och våra små barn förstås).


Kommentarer
Postat av: mamma/farmor

Jätte snygga grabbar!!! Robbin blev ju sååå fin,va kul att han gjorde det!!Hugo <3,ja mer behöver man inte säga!!! STOR KRAM TILL ER ALLA<3

2011-03-09 @ 22:03:28
Postat av: anna

Snygga killar! :)

2011-03-10 @ 17:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0