Min ängels dag

En ängels födelsedag.



Igår va det
Pontus födelsedag. En dag som nu mera firas i sorg.
Jag saknar dig mer än ord kan beskriva och pratar ofta om dig med Hugo.
Om det är något som är viktigt för mig så är det att Hugo ska veta att han har tre morbröder, Inte två.
Att en av dom är en ängel men att han räknas precis lika mycket ändå!

Pontus dag tillbringade vi förstås i Björnlunda. En stund uppe vid graven där vi la blommor, tände ljus och njöt av våren. Därefter blev det middag hemma hos mamma och en massa mys. Kollade gamla fotoalbum, skrattade och lät tankarna gå tillbaka många år i tiden.

Grattis Brorsan på 24års dagen. Jag minns att de 22dagar vi va lika gamla varje år va en pinna för dig,
Så din födelsedag kom som en lättnad då du åter igen fick vara ett år äldre.
Älskar och saknar dig nåt så fruktansvärt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0