maginfluensa

Fy jävlarns..


Finns inga ord för senaste dygnen..
Ett helvete? Nej det vore lindrigare.
Begravning som avlöstes med maginfluensa. En maginfluensa där jag var 20minut sprang och kräktes och där imellan ensam va tvungen att ta hand om min son (Blöjbyten, matning, nattning, trösning osv).
Aldrig känt mig så risig i hela mitt liv, Jag föder hellre igen än att gå igenom det där fler gånger!
Tack & lov har jag en underbar mamma som ställer upp i alla väder och hon tog ledigt från jobbet för att kunna ta hand om Hugo åt mig.

Finns antagligen inte ord för hur glad jag är över att ha mamma som ställer upp för mig (Och nu även för Hugo) i alla väder. Jag berättar allt för henne, Allt! Kanske ibland för mycket men det är där jag kan lätta mitt hjärta och veta att jag får ärliga svar varken jag vill eller inte. Sen om jag följer hennes råd är en helt annan femma!
Älskar henne enormt iallafall!

Nu ska jag ta en dusch - BEHÖVLIG - och sen krypa ner med min lille kille för lite sömn och mys.

Min prins, mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0