3månaders dag..

3 månaders dagen..










Hugos tre månaders dag.. Herre jävlar va fort tiden går..
Vi har iallafall tagit vara på dagen och haft det riktigt mysigt. Började morgonkvisten med att Robbin gjorde frukost på sängen till oss och därefter begav vi oss in till Södertälje där vi fixade med försäkringskassan mm.
Slog också till med att köpa en bröstpump (äckligt dyrt!) så nu ska det pumpas kan jag lova.

Har också gått en mysig promenad (i regnet) hela lilla familjen och Hugo överraskades med ett packet på Posten så här på 3månaders dagen. Hel mysigt! Tack så väldigt mycket Yvonne!

Nu resten av kvällen har vi myst, sjungit, skrattat och bara haft bra helt enkelt..
Tror Hugo är nöjd med sin dag! Jag är iallafall jätte nöjd med allt mys!

Nu sover månadsdagsbarnet och Jag och Robbin ska krypa upp framför en film. Det är annat än vi gjorde för exakt tre månaders sen. Hua!!


Kommentarer
Postat av: farmor

Hur är det möjligt????!!!!Hur kan han bli sötare och sötare för varje dag,när han var världens sötaste som ny född???!!!Jag vill äta upp honom<3<3<3

2011-03-10 @ 22:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0