tvättmaskin

"Är med tvättmaskin"




Nu är vi tvättmaskinsägare. Riktigt skönt att få ge mig på tvättberget och komma i kapp (Att ta sig ut till tvättstugan ute på gården är ett riktigt projekt nu för tiden!).

Budkillarna döck oturligt upp när jag satt i väntrummet på BVC. Som tur va så va dom snälla och väntade tills jag kom hem.
Så nu när vi kom hem så kom vi inte in med vagnen. Men det hade ju varit väre om vi inte kommit ut med den så dumt att klaga!

Lilleman här hemma har gått upp 600g på lite mer än två veckor och det ger både honom och mig en guldstjärna (Om jag får säga det själv).
Vi brottas oss igenom en del av våra matstunder, kräks igenom andra medans en del av dom är riktigt mysiga!


Nu blir det att försöka ge sig på att få någonting i min egen mage också. Där slarvas det vill jag lova! Jag har nu börjat dricka massviss med vatten iallafall och det ska man tydligen göra^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0