natt

Nu blir det natt..




Nu blir det natt här hemma..
Lillen har redan somnat här i sängen framför mig och skulle tro att Robbin somnat ute på soffan (Han gör det alltid!) så bör bära in honom till sängen!
Han har hela kvällen retat mig för "Sandpojken". Jag pratade tydligen i sömnen i natt.

Kan säga så här också! Jag blir galen på vår granne!
Helger och dagar är det tyst och lugnt som i graven men så fort klockan passerat elva så börjar det poppas. BAS så in i helvete!
Problemet är att det är omöjligt att lista ut vem det är! Det är fyra lägenheter i vårt hus.
Under oss en småbarnsfamilj, brevid oss en äldre gubbe och under honom en gammal tant.
Jag kan inte tänka mig att någon av dom är skyldiga men någon måste det ju vara!'


Kommentarer
Postat av: Farmor

Sov så gott,pussa grabbarna,men sand pojken kan du strunta i hahaha!! De skulle vart så kul om Robbin hade filmat dig <3

2011-01-13 @ 22:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0