jösses

Ååh Jösses!








JÖSSES, jag har en kropp som en 80åring. Har köpt ett tränings spel till Kinect som invigdes idag (Ja, eller tjuVstartade lite igår kväll redan).
Kan säga att det är GRYMT! Muskler som dom senaste åren inte använts har nu fått träda fram och arbeta.
Det är både kul och riktigt jobbigt men än så länge är jag på den OTRÄNADE nivån (Jag blev klassad som nybörjare så jag kör nu på en "lätt" nivå.)
Jobbar nu på ett program som är anpassat för att komma igång efter graviditeten. Klockrent!

Har som mål:
- Att komma i mina gamla jeans (Ner ett par kilo med andra ord)
- Bli av med alla handtag och överflöd på mage och rygg som dykt upp efter graviditeten.
- Att få bättre kondis & starkare rygg

Med promenader, Tvspel och amning bode jag klara det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0