blöjfan

Blöjmissen..



Vi har klantat oss
och köpt för stora blöjor till Hugo. Det lustiga är att vi hunnit använda upp hälften innan vi upptäkte misstaget men nu har två BAJSBLÖJOR läckt sen igår kväll.
Robbin är tvärsjuk här hemma, Tror inte han varit så här risig under våra år tillsammans faktiskt. Lite typiskt när det är första jobbar dagen imorgon efter en månads ledighet.

Såå Nu ska jag ta mig bort till Ica så att vi kan få någonting i magen här hemma! Känns inte så lockande att gå ut dock men jag får offra mig för laget så att säga!

Jag har nu fixat allt med försäkringskassan så nu är det bara att invänta första mammapengen!
Har också betalat alla räkningar och vi är nu nästan skuldfria, Några hundringar till mamma kvar bara sen är vi rena. Så jävla skönt!

Håller på att försöka spara pengar här hemma. Vi har nu lyckats börja lägga undan lite och så ska det forsätta.
Vi vill så småning om kunna resa iväg en vecka till något varmare.
Den som spar han har!


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

SV: Hehe okej :) Hur mår du idag då? :)

2011-01-03 @ 14:12:05
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0