tungan

Tung-fan!!



Jag vaknade i natt av att tungan gjorde så in i helvete ont. Matvrak som jag är så slutar jag tydligen inte tugga på natten heller och fan va ont jag har idag.
Äter tandkräm, tugggummi o massa vatten som typ lindrar i två sekunder!
Har tränat idag så imorgon är det vilodag (säger Robbin) men jag får se om jag åker ditt imorgon iallafall och skjuter upp min vilodag till Lördag.

Ska ta tag i att rensa i Hugos garderob ikväll. Känns inte helt okej att han redan växt ur massa kläder men samtidigt är jag glad att han växer som han ska så ska inte gnälla på det!
Kanske ska vi pausa tiden lite nu? Vill hinna njuta mer av Hugos små skratt och framsteg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0