upp o hoppa

Upp & hoppa!



Den här lilla sparven
är inte direkt morgontrött som sin mamma om vi säger så..
Våra rutiner här hemma är att Hugo sover i sin vagga fram till tidigt på morgonkvisten då han börjar ligga och snacka för fulla muggar. Det betyder matdags!
Blöjbyte och sen får han krypa ner i våran säng där det blir mat och sen sova ett par timmar till tills jag blir väckt av en skrattande kille som sparkar mig i magen (Han försöker springa ett maratonlopp på min mjuka och mysiga mage!). Jag försöker envist få honom att sluta och kanske få honom att sova ett litet litet tag till (Vilket är lönlöst). Slutar oftast med morgonmys och massa snack från lillens sida tills han tillslut tröttnar på sin tråkiga morsa och tvingar upp henne!

Ja sen att det oftast är så att när jag väl är uppe, ätit frukost och är redo att göra nåt så har han blivit trött och somnat under tiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0