stor dag..

Stor dag för en liten kille!






Har en sjukskriven pojkvän här hemma, Det är snöoväder och jag är lite av en krävande person just nu..
Vädret påverkar mig verkligen mer än det borde få göra!

Har iallafall orkat mig på Träning och sola och därefter tryck i mig onödigt mycket Glass! Jag är en sån person som fyller tråkiga stunder med att äta.. Inte så sunt om jag säger så.

Mitt mål med träningen just nu är att få bättre kondis än pensionären som va på gymmet idag. det är ju så man skäms lite grann!

Igår passade jag och Hugo på att åka till Gnesta och hämta Linser och greja så idag är första dagen utan glasögon för min del på väldigt länge.
Känns.... Underbart men obehagligt och obekvämt, Får helt enkelt vänja mig så jag slipper fula glasögon iallafall!

Har också nu i dagarna öppnat ett sparkonto till Hugo så nu ska det börja sparas för framtiden!

Idag blir lille Hugge 2månader. Tänk att den lilla kille som hela mitt liv nu kretsar kring bara funnits "på riktigt" i två fjutiga månader. Känns som jag Älskat honom hela mitt liv. Vår lilla fina kille!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0