inte!

Inte ute efter..






Jag är inte ute efter
några "tycka synd om mig" kommentarer men fy satan va värdelös man kan känna sig ibland!
Den här veckan har varit piss över lag måste jag nog säga men den här dagen har varit droppen.. Är slut i kropp & själ och känner just nu att ingenting är speciellt roligt. Jag känner mig ensam! Utelämnad och obetydlig.
Att jag finns och det jag gör, gör varken från eller till (Självklart är det inte så men det är så det känns!).
Underbart att ha Hugo som ger mamma sina små leenden & kryper tät intill i min famn och myser iallafall.
Min lilla trollunge <3

Tack Anna för att du kom och hälsa på oss idag. Va skönt med lite besök!
Nu har precis lillkillen somnat efter att skrikit över magont ett tag, Så med ny blöja och ren pyjamas ligger han nu o sover för att antagligen snart vakna till liv och härja ett tag innan den riktiga nattsömnen kommer.
Funderar på att åka och köpa mig en Pizza? Är så där "svimfärdig hungrig" så får se om det kanske får bli en macka istället. Inte riktigt sugen på mat iallafall men vore lite festligt med något utöver mina mackor jag alltid stoppar i mig!


Kommentarer
Postat av: anna

Vi tar oss igenom de här tillsammans gumman, jag finns alltid här för er. Du vet att mig kan man ringa när som helst, dag som natt ! Kanske kan ses på onsdag igen? <3

2011-02-06 @ 20:20:23
Postat av: Linn

Tänker på er gumman <3

2011-02-06 @ 20:55:54
Postat av: pernilla

Hej!Jag förstår att du/ni har det jätte jobbigt just nu,,,men det kommer att bli bättre!! Jag är såå glad att du finns i mitt/vårt liv,allt du gör och har gjort betyder oerhört mycket för oss alla,inte minst för Robbin,det vet jag <3<3<3 Vad många fina bilder du har lagt upp,älskar dom på "badfisen"jag skulle vilja framkalla några av dom,plus många fler,puss och kram till er alla!!!!

2011-02-07 @ 11:22:39
Postat av: Jasmin gravid vecka 40 med lilla Milo



vad jag har förtått går du och fin familj igenom en svintuff period, och tror inte det är någon som vill "bli tyckt synd om", (förutom jag just nu i mitt gravidtillstånd ;))



Men vill att du ska veta att det är bra att du skriver av dig saker du känner, jag kan relatera till mycket du skriver. Och även om allt kan kännas som bajs och åt skogen många gånger, så är du aldrig ensam!



Vet inte vad jag ska säga för att göra dig gladare, eller ge dig mer styrka. Ibland önskar man att man kunde hoppa genom datorn och ge en riktigt varm kram! eller bara vara den som kommer och droppar av mat, eller pengar??? :D



Min man ligger i feber och jag är i vecka 40, i söndagas var det 3 år sen min pappa gick bort i cancer, min bästa vän är i australien. Ja vi alla har saker. Men jag lider med dig om jag får säga så!



Varma kramar till dig!!!

2011-02-07 @ 16:50:59
URL: http://jasminsnall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0