brudkistan..

Projekt kista!

Tanken va att det skulle dimpa in en bild
nu på min gamla "Brudkista" som jag hämtade hemma hos mamma i helgen.
Har börjat fräscha upp den lite och tanken är att det ska bli leksaksförvaring så småningom!
Men Robbin har snott med sig mobilsladen så kan inte lägga upp bilder förän han kommit hem så ni får suga på den karamellen lite till!

Jag vaknade kl 07 imorse och va på mycket bättre humör än igår (Tack och lov). Tråkigt nog fick vi ett tråkigt besked men det ordnar sig, det är jag övertygad om!
Hugo har varit vaken hela förmiddagen, Skrattat, pratat och tjoat för fullt så nu orkar han knappt hålla ögonen öppna länge så vilken sekund som helst sover nog lillprins.

Jag är helt besatt av Pepparsalami. Skär dom i små bitar och har det på rostbröd med iskall Obóy.. MUMS!
Lunchdags!

Ni får nöja er med en bild på morbro Emil med sin stolthet i famnen så!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0