sista tiden

Sista tiden..








Idag har vi tagit upp träningen igen. Långpromenad o gymmet så nu ska vi se till att inte slarva!

Sista tiden har födelsedagar avlöst varandra, våren har ersatt den tråkiga vintern och vår lilla kille har gått över både 7kg och fyra månders sträcket!
Min lilla lillebror har blivit MYNDIG! - Hur sjukt är inte det? -
Robbin har slutat på ett jobb och börjat på ett annat.
Hugo kan nu sitta själv i sin matstol (Utan att sitta som en säck potatis!)
Och apropå potatis så har Hugo fått sin första lilla provsmakning av just Potatis.
Ett dop planeras för fullt och det ska bli utöver det vanliga har jag fått information om, Spännande!

Ja det är mycket som hänt.. Ååh just i skrivande stund sitter jag med en extrem huvudvärk (Som antagligen är en kombination av sol, värme, träning, vätskebrist & Sockerbrist!)

Kanske ska jag gå och försöka få mig lite massage av Robbin innan han somnar?
Ja så får det bli! Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: farmor

Världens finaste grabbar<3<3Va kul att du har börjat skriva igen,det har jag saknat!!

Sitter lill prinsen redan i matstolen,men ååå<3

Längtar till torsdag när jag får träffa er <3

2011-04-19 @ 08:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0