tillbaka

Jag är tillbaka..

 







Har inte haft lust att blogga alls sista tiden.. Men gick in och fick se att jag fått en kommentar på mitt senaste "känslobomb"-inlägg.. Och den kommentaren värmde mig  innefrån och ut!

Sarah:

Jag vet inte vad det här riktigt handlar om men att prata om människor som inte kan försvara sig är så förbannat fegt och repektlöst. Speciellt när det handlar om en person som har gått bort, nej usch jag blir riktigt upprörd när jag läser det som du skriver!

Jag hoppas att du kan försöka ignorera denna onda människa så gott som det går. Vissa människor ändras aldrig.

Förövrigt så tycker jag att DU verkar vara en riktig TOPPENmamma och Robbin en riktig TOPPENpappa!
Jag hoppas verkligen att du kan lyckas vända din ilska til kärlek till din familj istället - och det är jag säker på att du gör!

Massa styrkekramar!



Vad ska jag svara? Vill bara hoppa på dig, krama dig o pussa dina fötter ;) ..
Ne men blev jätte glad över din fina kommentar och fick plötsligt lust att "kanske" börja blogga lite igen(?).

Vist är det lite konstigt att några ord till en annan människa kan göra så mycket, På både gott och ont..
Som mitt inlägg här innan handlade om (Ord som påverkat mig negativt) och så nu det här inlägget (Ord som påverkat mig positivt).

Tack iallafall snälla Sarah!


Pussokram!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad söt du är och vad glad jag blir över att jag lyckades sprida lite glädje! :)

Ibland måste man bara få utlopp för sina känslor och skriva av sig, jag hoppas att du och lilla familjen mår bra och att ni fortsätter med det.

Alla har vi våra motgångar men då ska du ta dig en extra titt på eran söta son(och Robbin såklart) och njuta av vad som verkligen betyder något!

Massa kramar och Glad Påsk!

2011-04-21 @ 23:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0