uhh.

Min hjärna skrumpnar..

Att bara sitta hemma
med största ansträngning att gå från säng till soffa får en verkligen att må dåligt i huvudet.
Jag vill jobba, packa ner vårt hem i kartonger, städa bilen, Åka till pappa så han får kolla vad det är för fel på kärran, Åka till Björnlunda och hämta grillen & viasat-sladd (Även om killen som har den är trög och inte hört av sig), Måla spjällsängen, Hämta bordet hos R,s mormor och morfar och måla det, åka till Ikea & köpa det sista.. Jag kan fortsätta i evigheter men eftersom kroppen inte ens orkar förse sig med mat i nuläget får dessa saker vänta..

Nästa vecka är det full fart igen:
Måndag - Jobb
Tisdag - Jobb & läkarbesök
Onsdag - Jobb
Torsdag - Jobb
Fredag - Jobb

Ser fram emot att använda kroppen och huvudet igen.. Ber till han där uppe att min kropp orkar mer då än i nuläget bara!

Det går framåt, om 95dagar (mer eller mindre kanske!) blir jag och Robbin föräldrar på riktigt!


Kommentarer
Postat av: jossan

vilket fiiint kort,du passar asbra i mörkt hår :D

2010-09-02 @ 22:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0