Min dag..

Min dag blev fylld med glädje!

Tillbaka på jobbet och uppgång kl 05.00 kändes sådär men man överlever och att få tillbringa en sista månad med alla underbara barn är värt lite krämpor och trötthet..
Förstår inte att en del inte ser att jag är gravid medans en äldre man i rullstoll bad mig "Dra in magen" lite skämtsamt i hissen. Han sa sen att jag hade en väldigt fin mage. Lite märkligt att en del ser och en del blir chockade när jag står med magen i vädret och talar om att jag "som sagt" blir mammaledig i December och därför inte kommer vara kvar och jobba.

Är hur trött som helst just nu men har lovat mig själv att hålla mig vaken till "halv åtta hos mig" som verkligen är en favorit hos mig!

Blev i all trötthet otroligt  varm i hjärtat när jag såg att en underbar vän skrivit en kommentar här i bloggen.
Saknar dig verkligen & ser fram emot att vi snart har lite närmare varandra!

Puss & krams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0