Jobbar emot mig..

Ni jobbar emot mig..




Jag har fått tio dagar på mig
att höra av mig gällande anmälan mot mig innan det skickas till åklagare. Under dessa tio dagar går Polisen som håller i fallet på semester så mina tio dagar blev helt plötsligt två dagar(?).

Min anmälan om Misshandel jag gjort mot killen i fråga FINNS INTE och min anmälan om ofredande har blivit nedlagd.
Jag är ledsen att jag är så puckad och oinsatt att jag inte vet hur jag ska göra & gå tillväga och att det inte finns någon som helst förståelde i mitt fall.
Jag skadar ingen bara sådär, Aldrig gjort! Det var HAN som kom fram till mig, röck, slet och skakade om mig, vägrade släppa taget, kallade mig äcklig hora och slampa.. (Jag fick BLÅMÄRKEN). Att jag i panik när han väl släppt (jag lyckats slita mig loss) kastade mitt glas mot honom va inte genomtänkt men finns det nån som tänker klart när en vilt främande man kommer fram och sliter i dig så att det GÖR ONT.
Jag är ledsen att mina blåmärken han gav mig först inte har någon betydelse men att hans lilla jack han fick pga sitt eget handlande räknas som att jag misshandlat honom.

Är så jävla förbannad, besviken och fylld med ångest just nu att det är svårt att se någonting klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0