Gnällinlägg..

Jävligt gnälligt inlägg..





Nej nu är det inte kul längre..

Alltid (eller dom senaste 4åren) har mitt immunförsvar varit uselt men nu under graviditeten är det katastrof.
I natt efter ett par timmars sömn vaknade jag av det värsta som finns, ILLAMÅENDE!
Blev att hänga med Toaletten ett tag innan jag begav mig tillbaka till sängen pustande och stonkande.
Magont och spyfärdig så det stod härliga till, och så är det fortfarande.
Att må dåligt när man inte är gravid är pest och pinna så att vara det när man är gravid är minst sagt rena döden!

Har fått i mig en liten slurk nyponsoppa och ska försöka samla krafter till att gå ut och sätta mig på ballkongen ett par sekunder för lite frisk luft. (På order av Robbin).

Är fasiken gråtfärdig just nu, Att man kan känna sig så svag och klen..
På Onsdag måste jag va stark nog att ta mig till Barnmorskan iallafall. Har på 1.5 månad bara gått upp 1kg, Känns lite lite tycker jag. För att inte tala om den läskiga fläcken jag fått på magen/under brösten.


Nu ska jag försöka sova eller åtminstone vila en stund, Kanske kan man sova bort lite magont?


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 25

Jag har köpt mina på H&M, de hänger i 2-pack bredvik alla andra basplaggen :)

2010-09-20 @ 13:50:01
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: Nea

Kämpa på hjärtat! Massa kramar

2010-09-21 @ 19:56:16
Postat av: Heléne

Man får känna sig gnällig gumman-anytime! För Du är inte det minsta gnällig, Du som utsått det mesta och ändå orkar jämt, starka Du!



<3



Ps, Behöver väl inte nämna att jag saknar Dig, det är en standard som är sann liksom.. puss:)

2010-09-21 @ 23:21:27
Postat av: Malin

Nejdå, det är inte lite :) jag gick också upp väldigt lite i början, de där kan rasa iväg sen =) Du har väl tur än så länge att "bara" gått upp vad bebis & fostervatten väger :) Finns ju dom som bara går upp 6kg under graviditeten. En annan gick upp 22 ;) men över 15 av de kilona kom efter vecka 36-37..



Och du - du får gnälla! Du är duktig - du är gravid. Du bär ert barn.



KRAM!

2010-09-22 @ 07:38:38
URL: http://inwe.se/foto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0