Åkpåse..

Åkpåse problem..




Eftersom vår liten kommer dyka upp som en tidig julklapp kommer vi behöva införskaffa en Åkpåse till vagnen.
Att förklara poängen och vikten av åkpåse för Robbin är ungefär lika svårt som att få honom att se vitsen med en babysitter.
Jag kan hålla med om att det är sjukt dyrt och kanske inte det roligaste att lägga pengar på men det är behövligt. Men Robbin hade en lösning på det också "Vi klipper av en sovsäck, det blir ju skitbra".
Hua, man bli ju mörkrädd.
Han har än så länge köpt sprit till "sin bar" för samma peng man skulle kunna få en åkpåse för och jag kan garantera att baren inte är färdig pyntad än.. Prioritering Älskling!, Prioritering!

Jag önskar att jag hade en lättmanipulerad kille som inte hade så mycket åsikter och tankar jämt (Och då alltid motsatsen till mina egna), Men det är väl bara att stå ut, Tråkigt nog vinner han jämt bara!

"Ingen hund i sängen" - Jag förlora
"Inga vildkatter på hotellrummet" - Jag förlora
"Ben på soffan" - Jag förlora
"Namn på son" - Jag förlora
Listan kan göras lång! Åh jag som tidigare är van att få som jag vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0