vecka 34..

V.34



Idag svänger vi in i vecka 34..
Vårat lilla grodyngel som vi i början kallade grodan har nu växt inuti mig i 232 dagar. Att kalla honom grodan känns som en underdrift just nu. Han är snart en fullvuxen bebis och det märks kan jag säga.
Han rör på sig som om det vore fest därinne & får såna där sköna "spasmer" som hans pappa brukar få.

Suger lite på karamellen.. Att det är vecka 34 redan.
Vist har vi väntat länge och vist har det känts som en evighet men nu när jag ser hur kort tid det är kvar känns det underbart (Kommer antagligen inom bara några inlägg gnälla över att tiden går för långsamt men just nu känner jag mig ganska till ro).

Har massor att stå i dom kommande veckorna. Att komma i ordning här hemma, köpa det sista till lillen, skruva ihop vaggan, Sätta ihop vagnen, koka nappar, tvätta lillens kläder, sätta ihop babyskyddet.. Ja listan kan antagligen göras lång.

Undra hur det blir med tvättmaskin föresten? Vi hade tänkt ha tvättmaskin som skötbord men än så länge har vi ingen maskin så kanske borde man lägga ner lite krut på att fixa det.

Nej, nu ska jag och min halsbränna plocka undan lite innan det är dags att bege sig till barnmorskan.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0