Glass och hallon!

Magen i vädret..

  

Jag och magen har nu på kvällskvisten avnjutit Glass med bananskivor och frysta hallon framför Bonde söker fru. Robbin valde en bok & varmt bad framför Bonde, Märkligt tycker jag ;) .
Har fått glädjande besked idag att både hallen nere och uppe blir omtapetserade åt oss, Det tackar vi för!
Håller tummarna att det blir inom dom närmsta månaderna nu bara.

Sitter och ler med värme i hjärtat, En vän till Robbin skrev så fint till honom nyss
"Är verkligen jätte glad över att du ska bli pappa och att det är Johanna som är mamman till dit barn. Ni är som gjorda för varandra"
Hans ord ska få följa med mig!

Nä, nu är det dags att hitta till sängen. Ska va hos barnmorskan kl 09.00 imorgon bitti.
Är fasiken dags att jag byter barnmorskemottagning nu, Ska ringa imorgon & hoppas att jag slipper åka ner till Gnesta mer i framtiden.



Kommentarer
Postat av: jossan

Ojj! Här händer der grejer, nu börjar magen likna nått :) snart är det dags! Ska bli såå roligt!! Du är superfin!! kram kram

2010-10-14 @ 01:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0