Tråkdag..

Tråkdag...

Har verkligen inte haft någon motivation
till någonting idag. Har tvättat ett gäng tvättar och slutfört jobbet med klädkammarn men annars bara gått i min ensamhet och suckat..
Hur kan det va för tråkigt att bara gå hemma men samtidigt för jobbigt att jobba?
49dagar kvar till beräknad förlossning & imorgon ska vi till nya barnmorskan i Strängnäs.
Kanske borde ringa min gamla i Gnesta och säga "Adjö" ?

Fick ett tips/råd att skaffa försäkring på lillen men vet inte riktigt hur vi ska göra med den saken.
Är ju säkert en poäng att göra det men jag har inte riktigt fattat den? Borde skaffa en på katten också!

Nej om man ska ta och slänga sig i ett bad för att fördriva lite tid då kanske..

Tack svärmor/lillens farmor för overallen, Tror den kommer bli jätte bra, hoppas den inte är för stor bara! :)

Jag känner förövrigt för att  trycka ut Grodan redan nu, Jag tror att han där inne håller med. Om nätterna har vi det värst..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0