Strålande humör

Strålande humör

Vaknade med strålande humör
 i morse, Kände mig "glad på livet" som Tomas Dileva skulle sagt!
Däremot rann det av mig sakta men säkert..
Gårdagens Ikea-shopping blev ingen Madrass som tänkt men Robbin har lovat att åka till babyland i veckan.
Blev iallafall lite småköp och en hylla till badrummet (till blöjor osv) & ett Mc-donaldsbesök.
Fick äntligen arslet ur vagnen att hämta hem parabolen som jag trodde skulle få komma upp nu inom kort (Men det lär ju dröja minst ett halv år till!, Bitter, Jag? Nej då!).

Jag ska nu slänga i mig lite mat & sen ge mig på att sätta ihop VÅR säng, Önska mig lycka till!

Robbins syster Anna ringde nyss och berättade att hon köpt en mössa till Lillen. Jag hade ju spanat in en Ryss/pälsmössa på h&m som självklart bara fanns i stora storlekar kvar men nu har hon hittat en liknande som hon införskaffat. Lillen kan hålla sig varm i vinter med stil med andra ord..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0