Skit dag..

Rent ut sagt, skit!

(Risk för gnäll & klag)

Idag har det varit en riktigt, riktigt dålig dag. En sån dag man helst bara vill glömma.

Hormoner i tusen, En pojkvän som blev sur över att Andreas Carlsson är snygg och ja sen va Lördagen igång.
Jag känner verkligen för att få tillbaka min kropp och min hjärna nu.
Jag vill kunna tänka som en normal människa, slippa gråta för minsta lilla, klara av att sova, promenera...
Hade om det inte vore för lillens bästa antagligen rökt ett paket cigg om dagen för att lugna ner mig i mina sammanbrott men nu får man tackla dom utan, Och nej det går inte så värst bra!
Varje dag känns som en evighet & att då tänka att vi har 52 evigheter kvar (kanske mer!!) gör att tårarna rinner.

Nu, för första gången i mitt liv förstår jag varför en del bara skaffar ett barn. Jag förstår och vet att jag kommer tycka att det är värt allt detta tusen gånger om men innan jag ens kommer tänka tanken på att ge mig in i en graviditet på nytt kommer jag tänka både en & två gånger.

Man får ha såna här dagar, vist får man det. men vår ända lediga dag i veckan tillsammans ska inte se ut såhär!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0