myskväll..

Kvällen lyftes lite mot slutet..











Efter en jävelsdag med bubblande känslor, kräkningar & en vild bebis i magen blev kvällen ganska bra.
Ett långt bad & tända ljus med karln (Det roliga är att när båda två gått upp så är det bara botten som är fylld med vatten, haha^^). Sen en film på det & lite gott att äta.
Jag har också plockat lite bland våra bebisgrejer, det får än alltid lite varmare inombords..

I morgon är det ingen vanlig dag för i morgon är det bara 50dagar kvar.
Tänk att jag och karln nu överlevt graviditeten i 230dagar, Utan att slå ihjäl varandra.
Jag slet under dagen med alla hemska känslor sönder mitt guldhalsband, Då är det väl bra tur att Robbin kan laga det mesta så nu sitter det runt min hals som det ska igen.

Imorgon ska jag satsa på en dag utan krig i min kropp o hjärna.. Ja, imorgon ska jag må bra!

Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0