måsten

Måste, måste, måsten..


Vackra pumpor vi fått av Robbins Mormor.

Alla dessa måsten som MÅSTE göras..
Ska nu ut till tvättstugan, MÅSTE hinna med ett par tvättar innan jag ska iväg. MÅSTE också hinna städa bilen (Känns underbart att ha en varsin bil) & MÅSTE färga håret.
Jag MÅSTE också vila då yrsel och illamående är en del av mig just nu..

Är inte så förtjuset i saker man måste göra & då speciellt inte när man mår lite sunkigt.
Framåt kvällen åker jag till Björnis där jag ska fira en kusin som fyller år och blir sen kvar där över natten.
Känns onödigt att åka fram och tillbaka då jag ska ner till Gnesta imorgon för att se hur vår lilla skrutt i magen mår. Hoppas allt ser bättre ut!
Ska också på föräldrakurs (Ensam). Vi valde att göra så att jag går ensam då Robbin måste satsa i all mån han kan på jobbet.
Nej nu ska jag ta min dos av Niferex & "det där andra" som ska ta bort illamåendet..

Puss o hej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0