Har varit mycket..

Sista tiden..


Har varit lite mycket som hänt sista tiden så lust eller ork att sätta sig och skriva har.. helt enkelt inte funnits.
Jag & magen mår bra, har varit en jobbig helg med rubbad sömn, magont och oroligheter men nu börjar kroppen återgå till sitt vanliga.
Börjar känna mig som den valros jag är..

Här om dagen hade vi Robbins mamma, syster, mormor och morfar på besök. Va jätte mysigt med massa prat och fika och vi fick även en present som vi verkligen är superglada över (Visar bild senare)

I fredags bjöd "vi" på middag här hemma, blev massa skratt och idoltittande, Sen va kvällens roligheter slut för min del..
På lördagen sen låg jag med äckliga magsmärtor tills jag tvingade upp mig och ut i bilen för att "Komma bort".
Åkt lite bil och funderade, Åt middag hos mamma och tände ljus hos Pontus. Åkte sen på kvällskvisten hemåt i halkan..

Gårdagen blev en heldag med R.. Bilåkning, mobilköp & mys i soffan. Kan säga att det va en Söndag som va välkommen och behövd!

Idag va tanken att jag skulle på läkarbesök men eftersom utslagen i princip försvunnit efter att jag smörjt med Olivolja (Luktar som en gummianka) och tillochmed det stora jag haft i flera månader försvunnit tyckte jag det va onödigt vilket barnmorskan höll med om..





Kommentarer
Postat av: Anna

Verkar som ni blev osams på lördags kvällen? :/ Med tanke på att du behövde komma bort o att din roliga kväll var över å så. Vad var de som hände? Skriv ett sms om du inte vill berätta på blogg komentarerna. Puss o kram!

2010-10-25 @ 17:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0