Vila i frid..

Vila i frid..

Det som har hänt borde inte fått hända.
Världens all orättvisa som slår till mot folk som absolut inte förtjänar det.
Allt man kan tänka är, Varför? Varför tas unga människors liv? Varför ska familjer genomlida sådant? Varför ska han inte få uppleva mer än 22år? Ja, varför?

Har gått i en dimma hela dagen, Inte velat ta in det som hänt. Tänker på honom, hans familj & andra nära..
Känner smärtan. Känner hur ont det gör! Jag slungas tillbaka till den dagen då min bror togs ifrån mig. Jag önskar verkligen inte någon den smärtan, den saknaden.. men nu vet jag att en familj går igenom alla dessa hemskheter.

Kan inte göra annat än ge dom alla mina tankar & jag hoppas att folk visar dom respekt.
Det finns inga rätt och fel i hur man sörjer men ingen sörjer som familjen, Glöm inte det!

Har många fina barndomsminnen som verkligen får mig att le,
Vi är många som tänker på dig David..
Vila i frid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0