kvällens kalas

Kvällens firande..






Kvällen har bestått av trevligt sällskap med Robbins familj & otroligt god mat, Går och suktar efter Robbins matlåda han fick med sig hem! Mums, Svärmors mat är grym med andra ord!
Robbins lillasyster Anna passade på att ta kort på mig, Robbin & magen. Kanske blir det sista bilderna innan lillen tittar ut?
Blev hur som helst en hel bunt med bilder som jag ska sätta mig ner och kolla igenom i morgon, är alldeles för trött nu.
Nu är det en vild bebis i magen igen kan jag säga (Självklart när vi är hemma och ingen kan få känna på sparkarna). Liten har iallafall sparkat massor på Robbin som han tyckte låg lite för nära oss i soffan.
Svärmor tyckte att jag va lite för dåligt klädd i min tunna jacka ikväll (Som med magen inte ens går att knäppa) så fick låna en vinterjacka utav henne. Guldvärt & nu kan jag kanske tillochmed ge mig ut på en promenad imorgon :-) .

Bjuder imorgon på några bilder som Anna tog idag så vänta så ska ni få se..

Natti så länge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0