home makeover

Vardagsrummet

 

 
 
 


 




Har sen vi flyttat in här för snart 2månader sedan stått kartonger, möbler, pappkassar och annan skit i ena halvan av vardagsrummet men det är nu ett minne blått.
Jag har nu målat och fått upp hyllan vi fick av Robbins mormor & morfar (ÄR supernöjd!), burit ner all skit i förådet och kastat massor, Satt upp gardiner (Fick av mamma i tidig julklapp), Målat fönsterbrädorna (En enorm skillnad mot den fula träfärgen) & Gjort annat allmänt pyssel som verkligen gjort stor skillnad.
Klösställningen (Som Sessan förövrigt äntligen fattat poängen med!) Får som det ser ut nu agera bord till lampan tills vi får ekonomi till att köpa en byrå/hylla.
Men jag är verkligen supernöjd med att det börjar bli FINT här hemma!



Kommentarer
Postat av: Malin

Va fint ni fått :) Blir taggat att städa & göra ordning här hemma nu, haha. Bara två kartonger kvar, sen så!



Ang inlägget högst upp: kommer du igång med amningen, om du ska amma - så släpper en del kilon ska du se :) Jag har ju gått ner mina 25kg (!!!!!!!!!!) från graviditeten, o de gjorde jag de 3 första månaderna =) Slutade amma vid 3 månader & har faktiskt ändå gått ner 2-3 kilo efter de..



Kram!

2010-11-23 @ 09:10:32
URL: http://lovstromfoto.se
Postat av: Pernilla

Jösses va fint du har gjort!!Du är ju för rolig,att hålla på en hel natt hahaha!!! Ja märker inte Robbin de här så måste de va nåt fel på han!!! Å den lilla hyllan blev ju såå bra !!Stor kram <3

2010-11-23 @ 14:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0