Näst sista barnmorskebesöket..

Svimfärdig & febrig..






När Robbin va tvungen
att åka till jobbet i morse i en bil utan vinterdäck fick jag panik. Böna & bad att han skulle stanna hemma eller ta Audin så kunde jag ställa in mitt barnmorskebesök.
Han är envis och lovade att köra sakta så iväg till jobbet kom han iallafall, Ber till gudarna att det går lika bra hem.
Själv fick jag tvinga upp mig några timmar senare för att bege mig till barnmorskan. Kändes sådär då jag dragit på mig feber & förkyllning så är helt färdig i kroppen.

Hos barnmorskan märkte vi att min graviditet är avslutad, Min förra barnmorska i Gnesta har snurrat till det så senaste veckornas information är försvunnen & dagens går inte att föra in i datan, Kul!
Barnmorskan klämde och hade sig vilket inte va skönt på långa vägar!
Höll också på att försvinna iväg ett tag (svimma) när jag under en allt för lång stund fick ligga på rygg på britsen.
Barnmorskan märkte både på mig och bebisens hjärtljud att det va för ansträngande att ligga på rygg för oss båda.
Allt såg annars fint ut, Magen har börjats sjunka och om hon fick gissa så får vi en bebis på runt 3500gram.

På väg hem va jag fortfarande "Yrslig" så blev att åka med nedvevad ruta och kall blåst från fläkten. Nu blir det ligga ner & försöka få ner pulsen.. Känner mig inte alls rolig!


Kommentarer
Postat av: Anna

Måste ju ta de där bilderna, ungen kan ju komma vilken dag som helst typ :p Kanske till helgen lr nått, om vi kan få till de på nått vis :D

2010-11-17 @ 20:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0