missbruket

Missbruket..








Alla vet nog om mitt beroende
av Cola light som jag försöker göra mig av med. Kan då passa på att medela att det går RIKTIGT BRA!
Hade som mål att klara mig två dagar den här veckan utan Colan (Låter kanske simpelt men det är stort!).
Har nu överträffat mig själv och klarat 3dagar!

Har också haft ett stort behov av att somna till ljud/film. Så när Robbin ska upp och jobba har jag gått och lagt mig tidigare för att få somna till film (Haha, ni hör ju hur det låter).
Jag får panik av tyst och mörker men har nu tagit tag i det problemet också.
När bebisen kommer kan jag ju inte ha massa konstiga Ovanor!
Så har än så länge klara 3 nätter med tystnad & mörker.

Guldstjärna till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0