hua tiden...

Herre jävlarns...

Vaknade av att det ringde på dörren
, Eller vakna gjorde jag nog inte utan lämnade en dröm för att dyka ner i en annan. Lagom inne i den nya drömmen ringde telefonen & Anna talade om att dom stod utanför.
Vad är klockan? hur länge har jag sovit? Vart är jag?^^
Slängde  på mig kläder och sprang ner, Trevligt med lite snabbbesök iallafall. Tycker så otroligt bra om Robbins familj så alltid mysigt att träffa dom.
Eftersom jag råkade somna efter mitt sköna bad så är jag nu lite o vinglar ute på kanten när det gäller tid.
Ska va hos mormor om en timme och går fortfarande o vaggar med håret i en knut på huvudet.

Robbin står i duschen och jag måste säga att jag är glad att han följer med <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0