HÄXA!

Häxan..






Ja ni kan kalla mig Häxan! Har ända sen i morse känt mig som en hemsk människa.
Vi åkte på förmiddagen för att köpa glykol till bilen & passade på att äta på Mc-donalds där Willy från Bygglov (Ni vet han med dansen i blodet i Let´s dance) även fyllde på magen. Robbin är inte den som skäms i första taget så han börjar genast leka paparazzi.
Robbin tror inte han märkte nåt då han tyckte Willy kollade väldigt snällt på oss och magen. Hmmm!

Vi har därefter kollat på Profylaxfilmen men blev mest skratt av det hela. Lär få ett par rediga blåmärken på låret efter "Lårövningen" där killen ska klämma riktigt hårt på tjejens lår och tjejen ska kunna andas sig igenom smärtorna.
Kan säga att det ända jag ville göra va att klippa till Robbin & den lusten blev inte mindre när han sa "Nu andas du inte, Du andas fel, Gör det ont?"

Jag har pratat lite med bebis i magen och bett honom undersöka om det finns någon annan väg ut, Han tog mig helt klart på orden och den turbulens som nu är i magen är inte uppskattad. Vilket Robbin får ta ett par kängor för (stackarn).
Kan bara försvara mig  med att man med smärtor inte har någon lust med att varken pussas, leta bilnyklar eller småprata.

Jag återkommer senare när jag kan sitta ner.. Nu blir  det varmt bad för mig och magen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0