handen på magen..

Ny vecka, nya möjligheter..






I natt när jag i vanlig ordning va uppe för att kissa titta jag till i spegeln och fick syn på en stor hand på magen. Jag antar att det är min?

Hey hörni, vet ni föresten att det idag är exakt 3 veckor kvar till beräknad förlossning, Många av er har konstigt nog gissat att Lillen ska komma ut innan beräknat datum. Vi får se helt enkelt.

Idag är det Måndag, veckans "Nystart-dag" och det är precis vad det ska få bli också, En nystart!
Ikväll är det födelsedagskalas hos mormor vilket innebär smörgåstårta, Gissa om jag är lycklig?

Nu blir det en smörgås, därefter ett varmt bad och sen bjuda upp dammsugarn på dans!

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Jessica

mysig bild :)

2010-11-15 @ 15:43:25
URL: http://prullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0