God morgon

Godmorgon / Godeftermiddag


Är nu påväg ut i tvättstugan,
Måste ta tag i berget som växer och me tanke på att jag inte har allt för stort utbud av kläder som passar just nu gäller det att få det jag kan ha rent!
Jag sitter & funderar om jag någonsin kommer kunna använa jeans igen, Dom stannar ju vid knäna för tusan!
Kommer mina tröjor alltid förbli magtröjor & kommer ringarna någonsin sitta på mina korvfingrar igen?

Går i morgon in i vecka 36 & har än så länge inte fått några som helst tecken på bristningar. Vet dock inte när dom brukar dyka upp?


Kommentarer
Postat av: Malin

jag fick typ några små bristningar 1vecka innan hon föddes (hon föddes i v 38, dvs v37 kom mina små bristn). de där är jätteolika =) vissa får från dag ett, o andra 3 sista dagarna.. =) men mina syns knappt nu, visst ser man men dom har bleknat nå sjukt mkt :)

2010-11-01 @ 18:23:56
URL: http://lovstromfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0