förlossnings..

Förlossningsberättelser..






 



26dagar - 254dagar


Igår kväll när Robbin somnat
la jag mig och läste massviss med förlossningsberättelser. Allt från jobbiga till lättsamma men jag känner att det är bra för mig! Bra att få en insyn i hur det kan se ut för oss, Jag hatar ju ovisshet och maktlöshet så det känns som det här ger mig lite koll på läget.
Samtidigt så vet jag att jag kommer ha en person som älskar mig och livet i min mage mer än allt annat så jag vet att jag kommer ha bra stöd och att han kommer fatta bra beslut om jag själv inte klarar det.

Ja hur som helst. Har nu tvättstugan &  tvättar lillens grejer! Ganska mysigt måste jag säga men vore ännu mysigare om jag inte vore så förbannat trött.. Har en katt som just nu inte gör livet (sömnen) lätt för mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0