feber ab

Feber AB






Vem är egentligen den skyldiga som smittat mig?
Den personen borde helt klart ta på sig ansvaret att laga middag här hemma, ge mig frukost på sängen, städa och ta tvättstugan som jag har idag.
Robbin är söt med sina morgonkommentarer som "Ring om det är nåt" "Lova att ringa om du tror det är dags".
Jag förklarar att som jag mår nu tänker jag inte föda barn så lillen får helt enkelt stanna tills jag är frisk igen.
(+ att det faktiskt är 18dagar kvar till BeräknadFörlossning)

Har jag sagt att mamma fick mig över en månad för tidigt och min storebror fyra dagar för tidigt? Sen att min lillebror stannade kvar 14dagar över tiden är inget som förvånar mig, han va en retsticka redan då!

Ska nu försöka resa mig ur sängen, Sessan (katten) är rent av skitsur på att inte fått frukort när klockan är halv två och även min mage bör väl få nåt i sig.


Kommentarer
Postat av: Anna

De kanske är jag som ska ta på mig tvätten, frukost på sängen osv.. Jag var ju hos dig en snabbis och då var jag ju inte frisk. :p

2010-11-18 @ 13:44:41
Postat av: Anna

Ja de är riktigt snygga tycker jag också faktiskt :) Men Pierre tycker de är skit fula, men så länge jag tycker om dom så säger han att ja är snygg i allt :D Så ja är rätt nöjd me de svaret faktiskt :p Då gör de inget att han tycker de är skit fula, haha..

2010-11-19 @ 08:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0