bebis tvättmedel

Bebisens tvättmedel..





Att GÅ till affären i snöstormen va inte genomtänkt (Har varken vinterjacka eller mössa!), På vägen dit tänkte jag "Ååh jag kanske tillochmed ska ta mig en lite längre promenad" på vägen hem va det helt andra tankar som for genom mitt huvud..
Har nu iallafall äntligen fått iväg moderskapsintyget till Försäkringskassan & köpt tvättmedel till Pyret.
Ska helst vara parfymfritt & eftersom Robbin är lite känslig så vill vi inte utsätta lillen för eventuella allergier!

Så imorgon har jag bokat tvättstugan så att Pyrets kläder kan tvättas, Nu däremot blir det en smörgås eller två! Robbin medelade att han kan bli sen idag så blir inte middag förän runt åtta-snåret så nåt måste jag fylla magen med så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0