7 dagar till bf ..

Dagens...


Hipp hurra för idag är det älskligens födelsedag.
Han har visserligen firat redan sen i Fredags då vi hade middag här hemma och han fick födelsedagspresent av Brorsan, Linda & Agge. I Lördags fick han presenten av mamma som han inte kunde hålla sig från att öppna, Igår fick han frukost på sängen och en liten "skön sång" från mig & idag har han den riktigt födelsedagen som ska firas hemma hos Svärmor.
Lite otur har han/vi dock hunnit haft på morgonkvisten då vår andra bil nu gått sönder så nu är båda bilarna trasiga helt & Robbin kom inte iväg till jobbet.
Väntar nu på att pappa ska komma hit & förhoppningsviss laga en eller båda!


Robbin tvingade mig igår att springa upp och ner i trappen här hemma tills jag höll på att stupa & idag är det exakt en vecka kvar till BF. Vi vill ha ut lillfisen nu! Inte vänta kanske hela tre veckor!
Vi fick nyss för oss att mäta olika kroppsdelar här hemma, Jag gissade att måttet på min mage skulle ligga på 104cm & Robbin gissade på 120-130cm. Den var exakt 104cm !


Dagens att göra lista:

- Skota utanför
- Skota fram bilen
- Fixa Robbins födelsedagspresent
- Fyll i & Skicka in försäkringskassepappren.
- Betala räkningar
- Fyll i AS-papper





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0