30dagar

30 dagar...




att det bara är 30dagar kvar nu, Har 250dagar bakom mig och så lite framför mig..
Känner mig stolt som tusan och en månad går ju super fort.

Hittade ett par saker på shoppingrundan (Ett amningslinne som Robbin faktiskt gillade(!) & en halsduk).
Vet egentligen inte om man ska kalla det shopping med fika eller fika med shopping..
Blev nämligen två välbehövliga fikapauser!

Va upp till Pontan och tände ljus & jädrans va vackert det är på kyrkogårdarna idag. Blev sen hämtmat och nu mera är jag en hemmafru med diskmaskin, Lyx!

Nu ska jag krypa till sängs & har faktiskt dåligt samvete. Jag är hemskt gnällig mot Robbin just nu och inte nog med det så går jag och sover kl 21 en lördag kväll..
Pinsamt men får bättra mig när orken, energin och humöret kommer tillbaka (För det gör det hoppas jag?)

Nattnatt!




Kan ni haja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0