turkiet..

TURKEY



Har nu betalat in till resan som närmar sig (eller känns som det är evighet kvar).
Ska bli underbart att komma iväg och bara få njuta med underbara människor, god mat och allt som hör till.
Första gången med All inclusive också så ska bli intressant att se hur det är.
Sist jag va i Turkiet ägnade jag och Pontus mycket tid till shopping och det är garanterat en sysselsättning som ska göras den här gången också. Tur då att Jossan är med då Robbins intresse för att shoppa försvinner efter 20minuter och då vill han mycket hellre sätta sig och äta glass. *Haha*
Ska bli ruggigt kul att komma iväg & vet ni vad jag längtar efter mest? ApelsinJuice! (Nej jag vet att jag inte dricker det här hemma i Sverige men det är inte samma sak), nypressad iskall juice på stranden, mums!

Så nu blir det spara, spara, spara till fikpengar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0