fredagsnatt..

Sovdags..

Är nyss hemkommen till en allt för mörk lägenhet, Ja ni förstår att glödlampan i hallen har gått sönder för en tid sedan och nu i veckan gick vardagsrumslampan och igår kväll badrumslampan. Nog för att det är mysigt med tända ljus och mys belysning men så här mitt i natten när man är ensam skulle jag uppskatta lite taklampor som fungerar. (Köpa lampor i morgon med andra ord).
För er som undrar vart jag hållit hus hela kvällen så har jag för första gången gett mig ut i friska luften och det blev för att ta mig upp till stan för grillfest med min underbara R och en vän (Ja plus massa folk däruppe förstås). Blev förvånad över hur trevliga en del personer är vilket är kul, känner verkligen att det finns folk jag vill träffa igen.. Sen förvånas jag över hur chockerande otrevliga andra kan vara.
Va en kille/gubbe som skulle lämna festen och han gick då och tog alla i hand (både tjejer och killar) men av någon anledning hoppade över mig. Alltså tog han dom som både satt till vänster och höger om mig..
Haha skrattretande att för det första sitta nykter med folk man aldrig träffat tidigare och sen att folk beter sig fräkt på det..
När vi tillslut valde att åka hemåt på en lång snirklig landsväg (Ja vi skippade motorvägen av någon anledning) kände jag lite ansvar att underhålla grabbarna (Bilen saknar radio) så jag valde att prata, Ja ni vet så det bara bubblar ur än och det inte finns något slut. Man pratar om allt från americanska gubbar till hästar i hagen (det är ju det dom gör på radio) Hur som helst gick bilresan ganska fort men Robbin oroade sig en stund över om jag va full men det va jag självklart inte.. Antagligen en överdos av frisk luft samt nikokick av all passiv rökning som gjorde att det snurrat till lite där uppe..
Nu väl hemma har jag tagit med mig Sessan för att sova. R & A drog vidare på äventyr medans jag kände att det räckte med både friskluft och passivrökning för mig för idag, Så nu är det  sängen som ropar..

Måste bara säga innan jag somnar (Ja, jag vill helst skrika ut det till hela världen) hur lyckligt lottad jag är som verkligen hittat rätt. Jag har hittat den person jag vill leva med, gråta med och bli gammal med.. Varför ska jag va tyst om det? Skulle skriva det på vareviga löpsedel om jag så kunde..
Han är det bästa som hänt mig, Han är den som fick mig att ändra syn på livet, Jag älskar honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0