fredagsinlägg

Redo för livet och bloggen..

Efter att nu ha ätit en smörgås med grovtbröd, ägg, grönsaker och massor med salt är jag nu pigg och glad (Ja förutom en liten huvudvärk som hänger sig kvar)..
Gårdagen va verkligen hemsk, va från morgon till kväll fylld av dåliga besked som gång på gång fick mig att brytta ihop. Jag tappar sällan fattningen men igår va en sån dag då jag inte hade någon som helst kontroll..
Sista dåliga beskedet kom kl 21 och dett va det som fick mitt huvud att explodera.
Fick sån fruktansvärd lust att slänga mig i bilen och ta mig till punkt B där jag sen antagligen skulle gjort nåt jag skulle få ångra.
Det är i såna stunder man är glad att man inte är ensam, Man har någon som tröstar och förstår, Ja som till och med kan få en att skratta åt allt elände..

Ett bra besked igår fick vi iallafall och det kan jag dela med mig av. Vi står på tredje plats för en lägehent så vill ingen av dom två framför oss ha den så är den vår..
Känns riktigt bra faktiskt, Trivs jätte bra i Södertälje med att kunna gå ner på stan eller ta en fika i solen utan några direkta planer men av olika anledning känner vi för att flytta.

Nu ska jag alldeles strax ta mig ut på en promenad för att få lite luft, har inte varit utanför lägenheten sen i Tisdags så känner att det är dags..

Jag känner förövrigt att jag varit nykter och rökfri ett tag nu, Drömde i natt om både cigg och alkohol, Haha jag undrar hur min nästa "fylla" kommer se ut. Antagligen kommer jag efter ett halvt glas vin vingla omkring och sludra som ett och annat mongo..

Kvällen verkar bjuda på lite grillning, hade tänkt att stanna hemma först men håller just nu på att bli galen på att sitta inne så kommer nog bli trevligt, Hoppas att RoJe följer med också så känner jag iallafall någon..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0