Igår va jag singel, imorgon är jag gift..

Igår va jag singel, imorgon är jag gift..


Har idag funderat lite, tänkt va fort livet går. I förigår va jag singel och levde det glada singellivet, igår träffade jag Robbin och va nykär och idag har vi över 16månader som par. Inga uppehåll, ingen tid ifrån varandra, 16månader ihop i ur och skur, det är kärlek!
Ja tiden går fort men jag älskar det.. Vem vet imorgon är vi kanske gifta och dagen därpå föräldrar (Okej, nu tog jag i, men ni fattade nog min poäng..) Jag älskar min R och ska leva med honom tills jag tar mitt sista andetag.. Ja så är det! Jag får helt enkelt stå ut med hans dåliga vanor resten av mitt liv, Jag älskar´t..

  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0