Söndag..

Söndag utan baksmälla..

Underbart att märka att Söndagar inte alltid behöver medföra huvudvärk och ångest.. Det är nåt nytt här hemma..
Tog en enorm sovmorgon, låg länge kvar i sängen och bara drog oss, Jag hade fått för mig att det va dåligt väder ute men när Robbin släppte in ljuset flög jag upp och gick genast ut på ballkongen, det va vårväder!
Sessan va ute i solen på ballkongen i över en timme medans jag söndagsstädade hela eftermiddagen.
Robbin tog en dag på soffan men hjälpte faktiskt till med maten när det va dags, Tacos blev det och vi är nu mätta och glada (Eller Robbin är rastlös som vanligt, men jag är trött, mätt och glad).
Tänkte fortsätta plocka här hemma, Ta en dusch och sen ta en timme på soffan innan det är dags att sova.
Imorgon blir det antagligen att ta sig till Gnesta för att hämta Polispapper som jag måste ha på Tisdag..

En bra dag idag mina vänner, en bra dag! Puss!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0