socker till frukost.

Socker, inte min grej..

Att va duktig och äta frukost (Yogurt sommarbär, mackor med leverpastej och tomat) va inte ett så smart drag som jag trott, Min mage är larvigt dum ibland och morgonen är inte en tid den vill ha mat på..  tydligen!
Tack och lov mådde jag jätte bra under promenaden jag och Robbin gick på men så fort jag kom innanför dörren va det toalettgolvet som gällde.. Socker och mjölkprodukter på morgonen är alltså inte en bra idé framöver.
Så nu är det en lugn kväll (tror jag, hoppas jag!) framför oss. Robbin åkte nyss iväg med A för att fixa lite grejer och tills han är tillbaka har jag tänkt fixa här hemma lite.. Skulle vilja tvätta men finns ingen tvätttid. Kanske ska sno någons ;) ?

Föresten så är det ju ur härligt ute nu, klockan är 17.30 och det är fortfarande ljust ute. Under promenaden va det tygskor, leggins, t-shirt, skinjacka & halsduk som värmde min kropp men det som värmde mest va helt klart solen. Nästa gång kan vi nog gå nakna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0